No takze komplex celeho palivoveho systemu:
- nadrz - plast 42 lit
- nove hadicniky - mosadz nakolko tam boli plastove povodne
- priruba napojenia hadice na privod paliva
- palivomer - vybral som KUS ten sedi k budiku impedanciou a je na tento typ nadrze (drzi na prazdom ukazateli cca 5 litrovu rezervu)
- palivovy filter - chcelo som sklo priehladny a k nemu uzatvaraci ventil na palivo - ten bude dialkovo ovladatelny z palubovky. A filter ma aj odkalovac.
- odvetranie nadrze - to sa mi nepacilo ze bolo take mensie nevyrazne tak som nechal vypalit rozsirenie z 5 mm nerezu a este to dolestim
- a posledna polozka je hrdlo nadrze - to bolo treba najst aby sa hodilo tvarom k veteranu a potom ho skratit lebo bolo velmi dlhe - osustruzit a nalysovat do neho prirubu na hadicu a nakoniec aj sem rozsirenie lebo sa mi zdalo take minimalisticke takze som ho rozsiril o takyto velky vypalok z 5 mm nerezu - este ho dolestim a treba dopasovat aj zapustenie skrutiek - tie budu zapustena hlava na imbus
Ono to vyzeralo najprv jednoduch ale od budiku po dokoncenie vsetkeho co sa tyka palivo az ku podavaciemu cerpadlo na motore toho bolo celkom dost
No a furt nemame hotovo lebo treba zrepasovat povodne tiahla ktore boli na palube ale tie su nadherne. Jedno je na dialkove zatvaranie palivoveho ventilu a druhe je sytic. Obe budu po repase nanovo nachromovane a samozrejme vyrobim nove konzolky na osadenie na polubovku.
Tu so 2 krasavice