Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Marinizace, a opravy motorů Wartburg 45- 50 PS

Marinizace, a opravy motorů Wartburg 45- 50 PS 11 roků 5 měsíců #471

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
Někde jsem zahlédl že se to řešilo, ale zaboha si nemůžu vzpomenout kde. Myslím že startér u 353 točí na druhou stranu.Já ho asi zítra sundám a zkusím to. Tedy pokud seženu 6v baterku :whistle: A taky myslím že má jiný pastorek.
Poslední úprava: 11 roků 5 měsíců od taag. Důvod: doplnění
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Marinizace, a opravy motorů Wartburg 45- 50 PS 11 roků 5 měsíců #472

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3126
  • Obdržená poděkování 428
  • Karma: 24
No pastorek možná, to by stačilo přehodit setrvák,ale u VW se nechával 6V starter, točilo to rychleji, obráceně točit nemůže, to bys pořát couval :woohoo:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Marinizace, a opravy motorů Wartburg 45- 50 PS 11 roků 5 měsíců #479

  • pepin
  • Avatar uživatele pepin
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 340
  • Obdržená poděkování 29
  • Karma: 1
Ahoj Maxi.
Prosím, mám dotaz, AC pumpu mám také zralou na repas a zjistil jsem, že sada stojí necelé 400 kč + 200 kč balonek. Tak jsem se podíval a zjistil, že nové elektrické palivové čerpadlo např. Felicie se dá koupit od 500 kč hadička průměr 8 mm k motoru a 6 mm zpátečka a možná tlakový ventil, nebo časové relé a mám el. pal. soustavu. Máte s tím někdo zkušenosti u motoru Wartburg?
Já bych ho měl radši než podtlakovou AC pumpu, navíc mám nádrž z Favorita a ta je na to připravena . Děkuji Míla :whistle:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Marinizace, a opravy motorů Wartburg 45- 50 PS 11 roků 5 měsíců #484

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3126
  • Obdržená poděkování 428
  • Karma: 24
AC pumpa je něco jiného, ty mluvíš o podávacím čerpadle, a to klidně můžeš použít elektro, hlavně že to má zpátečku....
Poslední úprava: 11 roků 5 měsíců od maxik1958.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Marinizace, a opravy motorů Wartburg 45- 50 PS 11 roků 5 měsíců #527

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3126
  • Obdržená poděkování 428
  • Karma: 24
Tak zpět k marinizaci,Němci používali dva druhy čerpadel, zubové (starší modely)
motor062.jpg

a implelerové
motor061.jpg

Obě čerpadla mají vývod na bovden mechanického otáčkoměru, což je docela vychytávka :)
V kombinaci s náporovým chlazením se dá ještě použít originál oběhově čerpadlo z 900, nebo s Barkase
motor063.jpg

nebo náporu pomoct elektrikou. Já používám toto:
motor055.jpg

Výhoda je, že náporem chlazený motor chladí i při pomalé jízdě, kdy je tlak malý, a motor se přehřívá.
Poslední úprava: 11 roků 5 měsíců od maxik1958.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Marinizace, a opravy motorů Wartburg 45- 50 PS 11 roků 5 měsíců #529

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
Ahoj Maxi, ten druhý model ještě vyrábí původní výrobce, ve starém compu vyhrabu odkaz. Cena je cca 230,-€
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.186 sekund
Powered by Kunena fórum