Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Marinizace, a opravy motorů Wartburg 45- 50 PS

Re: Marinizace, a opravy motorů Wartburg 45- 50 PS 11 roků 7 měsíců #379

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3133
  • Obdržená poděkování 429
  • Karma: 24
Po dlouhém shánění mám štefty, vůbec jsem netušil jaký to je problém je sehnat(pokud nechci z Fabory za 60 Kč kus)Nakonec mi je v Damě objednali z Němců za 14,50 kus, musel jsem jich vzít víc, tak kdyby někomu chyběly..... :whistle:
motor030.jpg

ještě čekám na řemenici, mám ji v galvanovně, a klika půjde na své místo.
Poslední úprava: 11 roků 7 měsíců od maxik1958.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Marinizace, a opravy motorů Wartburg 45- 50 PS 11 roků 7 měsíců #390

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3133
  • Obdržená poděkování 429
  • Karma: 24
Dneska jsem z galvanovny přivezl řemenici,a nějaký spojovací materiál :)
motor031.jpg

No,a hned jsem tam hodil připravenou kliku!
motor032.jpg
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Marinizace, a opravy motorů Wartburg 45- 50 PS 11 roků 7 měsíců #396

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3133
  • Obdržená poděkování 429
  • Karma: 24
Tak počasí se umoudřilo, a já se vrhnul na motor. Nejdříve karter, než jsem ho nasadil, tak jsem dosedací plochy natřel řídkou barvou,aby to nedej Pán Bůh neprofukovalo :whistle:
motor033.jpg

Pod šrouby patří speciální prohnuté pérové podložky
motor035.jpg

Nesmí se zapomenout řádné očistit dosedací plochu pro stertér,aby se člověk nedivil,že to nemá kostru :cheer: tak raději hned !!!
motor036.jpg

Pak unašeč zapalování(máznout ložiska!)
motor037.jpg

A doklepnout jisticí kolík!!!!
motor038.jpg

No a zrepasovaná benzinová pumpa
motor040.jpg

Málem jsem ji dal obráceně, jak mám motor nohama vzhůru :blush: takhle je to správně!
motor041.jpg

Motor byl bez setrváku,jeden jsem našel,ale má dost chycený zuby, takže budu muset otočit věnec :sick:
motor043.jpg
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Marinizace, a opravy motorů Wartburg 45- 50 PS 11 roků 7 měsíců #397

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3133
  • Obdržená poděkování 429
  • Karma: 24
Dneska vybyla chvilka, tak jsem zajel ke svému nástrojaři se setrvákem, má přeci jenom lepší vybavení!
motor046.jpg

po nahřárí na 250 stupňů to byla pro tento lis hračka, zvládl by to i za studena, ale tohle je správný postup
motor047.jpg

A teď obrácený postup.......
motor049.jpg

Věnec zapadl na své místo vlastní vahou, po ochlazení drží jak víno
motor050.jpg

cestou jsem koupil nové štefty na výměník, nahoru přijdou šrouby
motor051.jpg

Zjistil jsem, že na setrvák jsou potřeba 10ky šrouby s menší hlavou :(
motor052.jpg

A nainstaloval jsem desku zapalování
motor053.jpg

No,a našel jsem ty správný šrouby na sertvačník
motor054.jpg
Poslední úprava: 11 roků 3 týdnů od maxik1958.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Marinizace, a opravy motorů Wartburg 45- 50 PS 11 roků 6 měsíců #469

  • taag
  • Avatar uživatele taag
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 15
  • Karma: 0
Maxíku mám dotaz ohledně přestavby elektriky ze 6v na 12v motor z 311? Jedná se mi o směr otáčení. :whistle:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Marinizace, a opravy motorů Wartburg 45- 50 PS 11 roků 6 měsíců #470

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3133
  • Obdržená poděkování 429
  • Karma: 24
Proboha, motory se snad točí stejně,doufám, :oops: jinak 12 V zapalování na 311 bych měl mít :whistle:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.148 sekund
Powered by Kunena fórum