Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Přívěsné lodní motory Crescent

Přívěsné lodní motory Crescent 6 roků 6 měsíců #6953

  • jhepik
  • Avatar uživatele jhepik
  • OFFLINE
  • Profík
  • Příspěvky: 206
  • Obdržená poděkování 11
  • Karma: 1
Pardubice, ale pracuji přes týden v Chomutově.
Hepik
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přívěsné lodní motory Crescent 6 roků 6 měsíců #7015

  • BaronGautz
  • Avatar uživatele BaronGautz
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 15
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 0
Dobrý den, úplně náhodou jsem narazil na tyto stránky a protože i já mám "poněkud starší" člun (1971) a motor Crescent 45 (1973), který bych rád vrátil do provozu, tak jsem se sem regnul a pokusím se z vás vytáhnout pár informací

Nejdříve asi to, co mě trápí nejvíce. Ke člunu mám lodní osvědčení malého plavidla, i mezinárodní,vydané v roce 2006, které bylo platné do roku 2009 a potom už nebylo obnoveno. Letos jsem se dozvěděl, že zákaz provozu starších motorů už neplatí, ale nově už motory do provozu dát nelze. Víte někdo, jestli mi na základě těch starých papírů plavební správa umožní můj motor provozovat? Máte někdo nějakou zkušenost?

Pokud ano, tak mám další dotaz: Motor má dálkové ovládání převodovky a plynu, ale řízení je řešeno lankem vedeným přes kladky, ne v bowdenu. Je možné takové řízení ještě používat nebo ho budu muset vyměnit?

A zatím poslední dotaz: Číslo mého motoru začíná dvojčíslím 45 ... u toho dvouválce na první stránce začíná 25.... , je to teda v čísle motoru označen výkon motoru nebo je to jenom náhoda? Proč se ptám? Mám ještě jeden tříválcový motor, který jsem pořídil jako pětačtyřícítku, jenže je trošku jiný a jeho číslo začíná 50... Vyráběl teda Crescent i padesátikoňské motory. Liší se na první pohled jinou hlavou a taky tím, že má na rozdíl od pětačtyřicítky tři karburátory
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přívěsné lodní motory Crescent 6 roků 6 měsíců #7018

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3137
  • Obdržená poděkování 430
  • Karma: 24
Ahoj, vítám Tě u nás. Pokud motor nebyl odhlášen, je stále v evidenci a neměl by být problém udělat technickou a znovu plout. Řízení můžeš mít ovládané jakkoli, pokud je to bezpečné a projde technickou. A ano, Crescent dělal 50ti koňové motory..... :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přívěsné lodní motory Crescent 6 roků 6 měsíců #7019

  • kotasan
  • Avatar uživatele kotasan
  • OFFLINE
  • Amatér
  • Příspěvky: 27
  • Karma: 0
Ahoj,
pokusím se odpovědět na část Tvého dotazu.

ad 1) měl jsem ten samý problém, propadlou technickou cca 10 let, starý člun a motor - Sirius a Crescent 25, šel jsem na SPS, přistavil loď technickou normálně provedli a vystavili nový průkaz ...


ad 2)
Pro moje využití, doprovodný člun rychlostních kanoistů, jsem byl nucen koupit zcela nový motor s elektrickým startováním, lanko řízení jsem nechal původní, odzkoušeno celou sezonu zcela bez problémů ...

ad 3) čemu nerozumím nekomentuji :)

Ať se daří !!!
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přívěsné lodní motory Crescent 6 roků 6 měsíců #7025

  • No_Michal
  • Avatar uživatele No_Michal
  • OFFLINE
  • Pokročilý
  • Příspěvky: 52
  • Obdržená poděkování 17
  • Karma: 1
Moje loď (1970) má také ovládání lankama přes kladky (a ne bowdenem) a nikoho to loni nezajímalo. Člun byl odhlášen v Holandsku (chyba kamaráda co mi to měl přivézt) a bez problémů jsem jej přihlásil v Přerově. Velmi je zajímala povinná výbava, krabice baterie, hlavní odpojovač, osvětlení, klakson... Velmi jsem si dal záležet aby nechybělo ani vylejvátko vody, nakupoval jsem jak zběsilý.
Jo, a je tam dvoutakt Johnson 25 (1980)
Celkově velmi příjemná zkušenost s Plavební Správou ! (myslím to upřímně)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přívěsné lodní motory Crescent 6 roků 6 měsíců #7026

  • BaronGautz
  • Avatar uživatele BaronGautz
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 15
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 0
Sqělé! Tak rychlé a pozitivní odpovědi jsem snad ani nečekal :-D Moc za ně děkuji a už přemýšlím, do čeho se pustím nejdříve :-D
Když jsem před léty se člunem končil, tak jsem měl občas problém s tím, že někdy jel jen na dva válce. Benzín, karburátor, svíčky i zapalování jsem tenkrát kontroloval pořád dokola a na nic jsem nepřišel, tak jsem došel k závěru, že by to snad mohlo být vadné gufero na klice. Jenže už jsem se k tomu nikdy nedostal. Takže mě to čeká teď. A taky bych rád vyřešil vadný termostat. Musel jsem ho tenkrát vymontovat, protože neotevíral a motor se přehříval. Nevíte někdo náhodou, jestli se dá někde sehnat nějaká náhrada? Origo už asi neseženu
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.207 sekund
Powered by Kunena fórum