Dobrý den, úplně náhodou jsem narazil na tyto stránky a protože i já mám "poněkud starší" člun (1971) a motor Crescent 45 (1973), který bych rád vrátil do provozu, tak jsem se sem regnul a pokusím se z vás vytáhnout pár informací
Nejdříve asi to, co mě trápí nejvíce. Ke člunu mám lodní osvědčení malého plavidla, i mezinárodní,vydané v roce 2006, které bylo platné do roku 2009 a potom už nebylo obnoveno. Letos jsem se dozvěděl, že zákaz provozu starších motorů už neplatí, ale nově už motory do provozu dát nelze. Víte někdo, jestli mi na základě těch starých papírů plavební správa umožní můj motor provozovat? Máte někdo nějakou zkušenost?
Pokud ano, tak mám další dotaz: Motor má dálkové ovládání převodovky a plynu, ale řízení je řešeno lankem vedeným přes kladky, ne v bowdenu. Je možné takové řízení ještě používat nebo ho budu muset vyměnit?
A zatím poslední dotaz: Číslo mého motoru začíná dvojčíslím 45 ... u toho dvouválce na první stránce začíná 25.... , je to teda v čísle motoru označen výkon motoru nebo je to jenom náhoda? Proč se ptám? Mám ještě jeden tříválcový motor, který jsem pořídil jako pětačtyřícítku, jenže je trošku jiný a jeho číslo začíná 50... Vyráběl teda Crescent i padesátikoňské motory. Liší se na první pohled jinou hlavou a taky tím, že má na rozdíl od pětačtyřicítky tři karburátory