Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Moje první loď Galaxie

Moje první loď Galaxie 11 roků 5 měsíců #1729

  • pepin
  • Avatar uživatele pepin
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 340
  • Obdržená poděkování 29
  • Karma: 1
Tlumič výfuku mi nechal dělat Max a je skvělý, je z nerezu a musí být otevřený protože jím proudí voda.Vím od motorkářů, že spočítat správně otevřený výfuk není sranda, tak proč vymýšlet vyzkoušené. Chlazené svody (výměník) pokud ti nechá Max litinové, jsou taky to nejlepší jsou origo, dobře chladí a jak mne řekl Max tak fungují i jako tlumič hluku. Zbytek výfuku je na většině lodí hadice. A je pravda, že když čerpadlo žene vodu výfukem, tak je motor poměrně tichý.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Moje první loď Galaxie 11 roků 5 měsíců #1730

  • Zajda96
  • Avatar uživatele Zajda96
  • OFFLINE
  • Pokročilý
  • Příspěvky: 59
  • Karma: 0
Jojo souhlasim , tlumic si taky asi necham udelat od maxe. A jestli od nej budu mit i svody myslim ze jsem hotovej. Meloo by to takhle fungovat dostatecne :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Moje první loď Galaxie 11 roků 5 měsíců #1731

  • Kony
  • Avatar uživatele Kony
  • OFFLINE
  • Zkušený
  • Příspěvky: 139
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 1
A o to právě jde, vy myslíte "jen" svody a potrubí, ale na správné naladění 2taktu je potřeba mít 3 oddělené, rezonanční komory a od každé svod zvlášť, prostě, jak se to 3x nezávisle krmí, tak to musí 3x nezávisle oddechovat ;) Do je to to nejdůležitější pro správné vyplachování a zastavení směsi v pravý okamžik, kdy je jí plný vál... Jelikož ještě stále pečuju o 3 okruhovky a do toho sem tam skládám a ladím i cizí stroje (hlavně teda 1buchy 2takty), tak vím B) A proto si nedokážu představit 3 rez., chlazené komory :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Moje první loď Galaxie 11 roků 5 měsíců #1732

  • pepin
  • Avatar uživatele pepin
  • OFFLINE
  • Bůh
  • Příspěvky: 340
  • Obdržená poděkování 29
  • Karma: 1
Tak to jsi mnohem dál než já. To co jsi popsal podle mně nejde, navíc je to zbytečné, protože správné seštelování zapalování Wartburgu je alespoň pro mně horor. Potvrdilo mi to i několik kamarádů kteří Wartburgem jezdily. Hodinu to jezdí skvěle a pak znova poštelovat, hlavně když máš ty novější plastová kladívka. Z kovovými to jezdí o poznání lépe, třeba týden, než se udělají pecky. Proto jsem koupil elektronické zapalování a je klid. Ale velký tuning si myslím je nereálný, navíc tady se pořádně nesvezeš, protože jsi buď na přehradě, kde je jízda ve skluzu zakázaná , nebo na řece, kde jsou vyvázané lodi a pod, nebo tam sedí rybáři, takže se zase nesvezeš. Takže na co takové ladění. :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Moje první loď Galaxie 11 roků 5 měsíců #1733

  • Zajda96
  • Avatar uživatele Zajda96
  • OFFLINE
  • Pokročilý
  • Příspěvky: 59
  • Karma: 0
Pepine prosim Tě pošli mi co mas za zapalko? taky uvazuju o bezkontaktním :-) jen at vím jaké jsi vzal, děkuju :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Moje první loď Galaxie 11 roků 5 měsíců #1734

  • maxik1958
  • Avatar uživatele maxik1958
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3156
  • Obdržená poděkování 437
  • Karma: 24
Tak pánové, já nevím, Neptuna jsme nastavili jednou, a jezdil 5let, jediný co jsem měnil, byla jedna svíčka :whistle: měl jsem klasiku,žádnej bezkontakt,samozřejmě je potřeba čas od času máznot filcík B) a žádnej problém ! Co se týká svodů, tak Melkus používal standartní, a dával v lodi 110 poníků, takže s odvodem spali potíže evidentně neměl. Samozřejmě byly jiné písty i klika, a o hlavě ani nemluvě, ta měla úplně jiný tvar spalovacího prostoru, a písty... s deflektorem ;) nicméně svody srandartní.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.138 sekund
Powered by Kunena fórum